Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Η ΕΦΟΡΙΑ ΑΠΕΙΛΕΙ ΚΑΡΔΙΟΠΑΘΗ ΓΙΑ ΧΡΕΗ 1500 ΕΥΡΩ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ


ΑΠΟ επιστολή αναγνώστη
είμαι ένας δημόσιος υπάλληλος
ξέρω ότι όλοι μας πληρώνουμε άδικα χαράτσια
ξέρω τις περικοπές στο δημόσιο που αγγίζουν το 50%όμως κανένα πρόβλημα δημοσιονομικό δεν λύθηκε
αντίθετα γιγαντώθηκε η διαφθορά
μου παρακρατούν πολλά λεφτά κάθε μήνα για παροχές υγείας και φάρμακα
κρατήσεις για εφάπαξ που μου λένε δεν θα πάρω
κρατήσεις για μετοχικά ταμεία που έχουν φάει τα λεφτά κτλπ
πρόσφατα χρειάστηκα φάρμακα για την καρδιά  μου 
είναι γύρω στα 100 ευρό τον μήνα
αφού μας έριξαν όλους στο ΕΟΠΥ ένα υδροκέφαλο σύστημα
παραβλέπω ότι πρέπει να περιμένω 4 ώρες στο νοσοκομείο γα να τα γράψω
αλλά ήδη πάει ένας μήνας λόγω απεργιών των φαρμακοποιών,που δεν τα δικαιολογεί
ή έχεις λεφτά και τα πληρώνεις ή πεθαίνεις
το κερασάκι στην τούρτα
καθαρά μόνο απο τον μισθό μου.. οφείλω στην εφορία ένα ποσό μαζί με προσαυξήσεις γύρω στα 1500 ευρό
μου έστειλαν ένα χαρτί,με ρητή εντολή , ότι αν δεν πληρώσω το χρέος θα μου κάνουν κατάσχεση μισθού,ή συντάξεως αν είμαι συνταξιούχος
ο μισθός μου δεν υπερβαίνει τα 900 ευρό
το όνομα του διοικητή της εφορίας  η επιστολή του,και τα δικά μου στοιχεία στην διάθεση σας
μπράβο για την πάταξη της φοροδιαφυγής
μπράβο στους καιροσκόπους δοσίλογους πολιτικούς που ψηφίζαμε
ΥΓ
κύριε Σαμαρά
απειλήσατε τον κόσμο, ότι αν φύγουμε από το ευρώ ,δεν θα έχουμε φάρμακα, συντάξεις και μισθούς
τώρα τα λίγα ψυχούλα που μας περισσεύουν τα δίνουμε για εφορία, χαράτσια,και φάρμακα
πτωχευσαμε , αλλά μόνο εσείς δεν λέτε να το καταλάβετε
καλό χειμώνα 

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

κι ο Θέμος Αναστασιάδης από το 2007 μόλις τώρα θυμηθήκανε "όλως τυχαίως" να τον στείλουν στον ανακριτή; Ο κ. Μουζακίτης ο "αδιάφθορος" του οικονομικού εγκλήματος τί έκανε τόσα χρόνια;
Ενώ στους απλούς και αδύναμους πολίτες εν τω άμα και τω θάμα, για χρέη μόλις 1.000 ή 1.500 ευρώ κατάσχουν μισθούς και συντάξεις που κανονικά ηταν ακατάσχετα με το παλαιό νομοθετικό καθεστώς ! Του Θέμου άραγε θα κατάσχεσαν την εφημερίδα του; ή αυτή τη χρειάζονται για να κάνουν τους ...συμψηφισμούς τους;;
αληταριά που τους επιτρέπουμε να κυβερνούν!!