Τρίτη 23 Μαΐου 2017

υιοθετήστε τον για να δώσετε νόημα στη ζωή σας...........


Στελιος Κυριακου*
**********Όπως βλέπετε , πάμε πολύ καλά. Σήμερα φάγαμε όλο το φαγητό μας , κοτόπουλο με ρύζι (αυτός το κοτόπουλο και εγώ το ρύζι). Έχει αρχίσει να περπατάει (σαν τον Ορέστη Μακρή αλλά το παλεύει). Πήγαμε στην κτηνίατρο και μας είπε ότι βλέπει βελτίωση. Περάσαμε και από το Pet House - Mary Kagkelidi όπου μας γέμισε δώρα , λουράκια , οδηγούς , λιχουδιές και άλλα. Είναι πολύ κοινωνικός και όταν τα κοριτσάκια στο δρόμο του χαϊδεύουν την κοιλιά , σηκώνει το πόδι για να τον χαϊδέψουν και πιο κάτω (δεν του το έμαθα εγώ αυτό , αλήθεια σας λέω). Δεν σταματάει να κουνάει την ουρά του και θέλει να κάθεται στο μπροστινό κάθισμα στο αυτοκίνητο. Αν κάποιος θέλει να τον υιοθετήσει , ας το κάνει τώρα γιατί μαζί μου θα αποκτήσει κακές συνήθειες που μετά δεν θα μπορείτε να του τις αλλάξετε. Άντε , μην το σκέφτεστε , υιοθετήστε τον για να δώσετε νόημα στη ζωή σας...........


***********Ο σκυλάκος της φωτογραφίας , βρέθηκε , με ένα σχοινί δεμένο στο λαιμό , σε μία στέρνα γεμάτη νερό στην άκρη του πουθενά , 500 μέτρα περίπου από τον δρόμο. Πως βρέθηκε μέσα στην στέρνα και πως τον βρήκαν έντεκα το βράδυ και με κάλεσαν , δεν ξέρω. Θα μπορούσα να σας μιλάω ατελείωτες ώρες για το ανθρωποειδές που το έκανε αυτό (η στέρνα έχει ενάμισι μέτρο ύψος συνεπώς δεν μπήκε μόνος του εκεί). Θα μπορούσα να σας πώ για την αδιαφορία των Δήμων , την βλακεία την δική σας που αγοράζετε ζώα , την ηλιθιότητα αυτών που δεν στειρώνουν τα ζώα τους από άποψη , την ανευθυνότητα αυτών που αφήνουν τα σκυλιά τους ελεύθερα και την μοιρολατρία όλων αυτών που θα πουν , αχ το κακόμοιρο και θα συνεχίσουν την μίζερη ζωή τους. Δε θα το κάνω όμως. Το μόνο που αισθάνθηκα να κάνω και έκανα μπροστά σε αυτό το θέαμα , ήταν να γονατίσω μπροστά του , να τον δώ στα μάτια και να του πώ: 

Συγνώμη ρε φίλε.....Όλοι οι άλλοι φταίμε εκτός από σένα και θα κάνω τα πάντα προκειμένου να ξανά κουνήσεις την ουρά σου και να γαβγίσεις χαρούμενος. Δεν έχω χώρο να σε βάλω , ούτε χρήματα για να σε περιθάλψω αλλά αυτό μη σε νοιάζει εσένα. Εσύ θέλω να γαβγίζεις και να κουνάς την ουρά σου!!!! Όλα τα άλλα , άστα σε μένα. Θα είναι λίγο δύσκολα αλλά μη σε νοιάζει γιατί δεν θα είσαι πια μόνος......θα έχεις εμένα και εγώ εσένα!!!!
Ο Fredy , έτσι τον ονομάσαμε με την Γωγώ Βελλίνη την ώρα που προσπαθούσαμε να τον στεγνώσουμε , έκανε όλες τις εξετάσεις και βρέθηκε με προχωρημένη ερλιχίωση. Έχουν γεμίσει τα πόδια του οιδήματα και έχουν πρηστεί με αποτέλεσμα να μην μπορεί να περπατήσει. Είναι πολύ αδύναμος και δεν έχει ξεπεράσει τον κίνδυνο για την ζωή του. Το στομάχι του έχει κλείσει και τρώει πολύ λίγο και πολλές φορές την ημέρα. Τον έχω συνέχεια μαζί μου στο αυτοκίνητο και το βράδυ κοιμάται σε ένα δωματιάκι που έχω για το πλυντήριο και τα χαλιά. Κρυώνει πολύ και τον σκεπάζω με κουβέρτα , όση ζέστη και αν έχει έξω. Δεν έχει κάνει ακόμα ούτε κακά αλλά ούτε και τσίσα. Το χειρότερο όμως από όλα είναι ότι δεν μου έχει κουνήσει ακόμα την ουρά του και αυτό με σκοτώνει.....
Αν κάποιος θέλει να τον βοηθήσει ας με καλέσει στο 6944773252 Στέλιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: