Πέμπτη 22 Μαρτίου 2018

Όταν ήρθαν να πάρουν εμένα, Δεν είχε απομείνει κανείς για να αντιδράσει


Σε ένα παράλληλο σύμπαν οι θρησκείες δεν θα παρήγαγαν μίσος ,αλλά ενότητα και κοινωνική δικαιοσύνη
Το να σε κρίνει κάποιος από την εμφάνιση σου αν πχ είσαι χονδρός είναι βία 
Η βία, όχι μόνο η σωματική (βαράω και καταστρέφω) αλλά και η λεκτική (βρίζω, υποτιμώ, ειρωνεύομαι) είναι πάντα προϊόν φασισμού. Ολοι οι παραπάνω είναι δημιουργήματα μιας κοινωνίας σαθρής που όχι απλώς δεν κατάφερε (φοβάμαι πως ούτε καν προσπάθησε) να θεραπεύσει τις παθογένειές της, αλλά και που τις προτάσσει υπερήφανα ως συστατικά της υπεροχής της επί των άλλων. Μιας κοινωνίας που αντί να απομονώσει τις φωνές του μίσους, τους επιτρέπει να αλωνίζουν αλλά και τους δίνει εξέχουσες θέσεις στην πολιτική, στη δημόσια διοίκηση, στην Εκκλησία.
Όταν ήρθαν να πάρουν τους ομοφυλόφιλους δεν αντέδρασα.
Δεν ήμουν ομοφυλόφιλος 
Όταν ήρθαν να πάρουν το σπίτι του γείτονα δεν αντέδρασα.
Δεν ήταν το δικό μου σπιτη 
Όταν ήρθαν να πάρουν τους αγωνιστές της δικαιοσύνης δεν αντέδρασα.
Δεν ήμουν αγωνιστής
Όταν ήρθαν να πάρουν εμένα,
Δεν είχε απομείνει κανείς για να αντιδράσει



Βέβαια δημιουργήματα του θεού είναι οι ενάρετοι χριστιανοί που απιστούν ψεύδονται συκοφαντούν, ματαιοδοξούν, εποφθαλμιούν,
γλύφουν , ερπονται ,προδίδουν και ξεπουλιούνται για 30 αργύρια, στο μισαλλόδοξο καβούκι τους ,αλλά κάνουν μεγάλους Σταυρούς
Δημιουργήματα του θεού είναι οι δειλοί ,οι άρπαγες οι ιερόσυλοι..ψευδόιεροκήρυκες .. και ιεροκαπηλοι
Αυτοί που έκαναν τον ναό του Θεού να είναι «οίκος εμπορίου»
Αυτοί που παράγουν μίσος αντί να διδάσκουν αγάπη
Αυτοί που δεν ξεχωρίζουν καλοί και κακοί αλλά αριστεροί και δεξιοί, ομοφυλόφιλοι και αντρικοί, και όπως ο Καζαντζάκης δίδαξε στο Χριστός Ξανασταυρώνεται καλοί και κακοί παπάδες
Ανθρωποι βολεμένοι και άνθρωποι που παλεύουν για την δικαιοσύνη
Αυτοί που αύριο ως γνήσιοι ναζιστές θα στραφούν σε οτιδήποτε άλλο τους ενοχλεί και παρεκκλίνει από τα βλοσυρά βολεμένα σαρκία τους ,καταδίνοντας στο εκτελεστικό απόσπασμα αληθινούς πατριώτες
ΟΧΙ δεν είμαι ομοφυλόφιλος ,αλλά θα αντιδράσω γιατί αύριο θα είναι η σειρά μου,και δεν θα έχει απομείνει κάνεις εκεί να αντιδράσει

Δεν υπάρχουν σχόλια: